środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 43 - Chodzi o mnie?

Pique szybko schował kartkę, nie chciał, by dziewczyna wiedziała, że grozi jej niebezpieczeństwo, jednak wiedział, że jak się dowie, czeka go awantura. Wtedy do łazienki wpadła Paula. 
-Hej Geri, co tak długo? Aaaaa! - dziewczyna wrzasnęła i uklękła przy psie - Jeszcze oddycha, chociaż jest ciężko, idź szybko po Julię, ona jest dobra z biologii, może coś pomóc. A Bola gdzie? I co mu sie właściwie stało? 
-Może Julia lepiej nie, to ty masz prawdziwy dar, ty sie nim lepiej zajmij. 
-Ale ja nie ocenię, czy nie ma uszkodzeń wewnętrznych! Jeśli ma, został mu max 1 dzień życia! Oprócz tego Bola gdzie? 
-No właśnie... - chłopak westchnął głęboko, wiedział, że ukrywanie prawdy do niczego nie doprowadzi - Ktoś ją porwał. 
-Że co? Czemu zawsze ja, czemu? Co ja takiego zrobiłam? - usiadła na łóżku i schowała twarz w dłoniach, chciała płakać, jednak wiedziała, że jeśli teraz straci czas, może być już za późno - Chodź po Julę, ja tu z nim zostaje, spróbuje mu jakoś pomóc. 
-Wszystko będzie dobrze, zaufaj mi, wszystko będzie dobrze - chłopak wyszedł z pokoju, aby udać się do przyjaciół. Na korytarzu spotkał Jordiego. 
-Jordi, leć po Leo, Villę i Casillasa, Ramos i Ozil też mogą przyjść, jest pewna sprawa, to ważne, ja idę do Julii i Fabsa. 
-Okey, coś sie stało? 
-Tak, to bardzo ważne, proszę, chodź po nich, Pauli grozi niebezpieczeństwo! 
-Dobra, lecę, mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze, na nas zawsze możesz liczyć, wiedz o tym. 
-Wiem stary, jesteś dla mnie jak brat, tak jak zresztą wszyscy - przytulili się i każdy poszedł w swoją stronę, Jordi po kolegów, a Pique po Julię i Fabregasa. Kiedy wpadł do swojego pokoju, który dzielił z przyjacielem, zastał go oglądającego telewizję, ze śpiącą Julią na kolanach. 
-Szybko, wstawajcie! Na przytulanki będzie czas pózniej! Fabs, budź ją szybko, to ważne! 
-Przymknij się debilu, nie widzisz, że ona śpi? Co może być tak ważnego, żeby ją budzić? 
-To, że Pauli grozi niebezpieczeństwo! Ktoś, kto podpisuje się XX7 chce żebym odszedł z Barcelony, bo inaczej wszystkich pozabija! 
-Ona wie, kto to może być? XX7, to tak jak James Bond, 007, albo... CR7! Cristiano Ronaldo! Co ona na to, uważa, że to może być on? 
-Nie wiem, nie pokazałem jej listu, ona o niczym nie wie! 
-To szybko debilu, idź to zrobić, zanim nasza kochana 7 zostawi kolejny list, a ona straci do ciebie zaufanie! Wtedy nie będziesz mógł jej pomóc! 
-Jaka kochana 7, chodzi o mnie? Co się stało? - w tej chwili w drzwiach stanął David Villa.
~~~~~
Mój wielki powrót ;) Rozdział dedykuję Zuzi Sus i An bo one dwie (chociaż Zuzia o wiele bardziej ;>) męczyły mnie, żebym coś dodała ;* Rozdział trochę krótki, ale ważne, że jest ;P Teraz postaram się dodawać jeden co najmniej raz w miesiącu a może nawet 2 tygodnie :) Mam nadzieje, ze dalej ktoś to będzie czytał, jeśli tak to komentujcie, nawet z anonima, tylko sie jakoś podpisujcie ;*

11 komentarzy:

  1. Swietny rozdzial kurde oddaj mi swoj talnet do pisania

    OdpowiedzUsuń
  2. NARESZCIE!!!!!!!!!!!!!!! ^^
    dziękuję za dedyka <3333333
    rozdział wspaniały jak zawsze!!!!!! :*
    będę czekać na następny ^^
    strasznie się cieszę, że powróciłaś do tego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo, ale na drugiego tez zapraszam ^^
    http://onlyonereasontoliveonthisplanet.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. no nareszcie się doczekałam :) wspaniały !!! czekam na następny ! :* pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki, ale przynajmniej jest, bo już nie mogłam wytrzymać ;) Tutaj dodaj jakieś zdjęcie z Barcelony!!! Bo przyjdę w nocy i cię zjem ;P
    An

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie! Jejeje! Super świetny i w ogóle kocham to jak piszesz ! Pisz tego bloga, bo wątek z xx7 jest fajny : D ciekawe kto to! I jeszcze daj trochę Julii i Fabsa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie że wróciłaś świetny rozdział zapraszam na nowy rozdział na http://milosc-w-barcelonie.blogspot.com/ licze na komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nominowałam cię do Liebster Award informacje na moim blogu http://milosc-w-barcelonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to !
    Proszę pisz dalej :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na nowy rozdział, komentarze mile widziane :) http://milosc-w-barcelonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie piszesz! naprawdę się do tego nadajesz! *.* ♥
    serdecznie zapraszam do siebie na nowe opowiadanie. zachęcam do wyrażania opinii w komentarzach i obserwowanie. ;3
    http://forever-hyhy.blogspot.com/
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń