środa, 17 kwietnia 2013

Rozdział 24 - Jesteście piękną parą

Kiedy Paula z chłopakami już wychodziła, przyszedł Fabregas.
-Siema, na co idziecie?
-Jeszcze nie wiemy, na jakiś horror, Jordi wybiera - powiedziała dziewczyna.
-O, to będzie coś porządnego, krew się leje, wyprute flaki, spoko...
-No to fajnie, ja takie lubię.
-O, czyli Pique też idzie?
-Nie, nie idzie - dziewczyna posmutniała.
-Nie martw się, Julia też nie może iść, musi iść do lekarza. Mogę iść z wami?
-Spoko, przynajmniej jakaś jedyna normalna osoba, przy tych debilach. Ty widziałeś, w co oni kazali mi się ubrać?
-Wyglądasz bardzo ładnie, naprawdę, bardzo ładnie, naprawdę.
-No dobra, to idziemy, bo Jordi chce jeszcze na zakupy.
-Ja też coś sobie chętnię kupię. To znaczy, dla Julii - poprawił się.
-Tak, oczywiście, Pique też lubi kupować ciuchy?
-Nie, on nie lubi, zawsze nabija się ze mnie, że chodzę po sklepach. On kupuje tylko, kiedy naprawdę musi. Tak jak większość chłopaków. Tylko ja uwielbiam zakupy - odpowiedział ze skruszoną miną.
-Jesteś identyczny jak Julia, zupełnie taki sam, pewnie dlatego jest wam tak dobrze razem. Ja i Pique nie mamy żadnych wspólnych cech. Już nie wiem, jak to z nami będzie, masakra jakaś.
-Ty się nie martw, macie naprawdę wiele wspólnych cech.
-Niby jakie? Oboje jesteśmy tak samo wredni? - zapytała dziewczyna z rozdrażnieniem.
-Ja tego nie powiedziałem i wcale tak nie uważam. Jesteście z Gerim świetną parą, doskonale się uzupełniacir, oboje jesteście tak samo wygadani, czasami aroganccy, nienawidzicie, kiedy ktoś zwraca wam na coś uwagę, macie swoje własne zdanie, niczego się nie boicie, nigdy się nie poddajecie, każdą porażkę, traktujecie, jako naukę na przyszłość, jesteście niepokonani! Właśnie dlatego Pique tak załamał się tą obietnicą. Obiecał, że dokona niemożliwego a teraz stara się wymyślić sposób, aby tego dokonać. Ale uwierz mi, on jeszcze to zrobi, a potem będzie tylko lepiej z wami, jesteście piękną parą!
~~~~~
Przepraszam, ale chciałabym się dowiedzieć, czy ktoś wogule czyta tego bloga? Jeśli czytasz, skomentuj, będę bardzo wdzięczna ;3

4 komentarze:

  1. Ja czytam i uważam, że to jest cudowne opowiadanie <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam twojego bloga całkiem przez przypadek, ale nie żałuję. W dwa dni nadrobiłam zaległości i jestem na bieżąco :) Cudownie piszesz ^^
    Czekam na następny :* ( jeśli miałabys czas to byłabym wdzięczna abyś informowała mnie o nowych rozdziałach na :http://z-pilka-przez-zycie.blogspot.com/ Z góry dzięki ;3)

    OdpowiedzUsuń
  3. melduję swoją obecność 3x dziennie 7 dni w tygodniu :*

    OdpowiedzUsuń